Vítejte na našem eshopu, v případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Objednávky a služby

Objednávky zadáváme od pondělí do pátku. Objednávky budou zpracovány do 1-5 pracovních dnů od objednávky. Dodací lhůta je od 24h do 5 dní. Vezměte prosím na vědomí, že o víkendech nezpracováváme objednávky.

Zkontrolujte, zda jsou všechny informace o doručení správné. Pokud existují nesprávné nebo chybějící informace, můžete být požádáni, abyste nás kontaktovali a aktualizovali informace o doručení, což může způsobit zpoždění při doručování objednávky. Ke zpoždění může dojít také v důsledku doobjednávky zboží ze zahraničí.

Vaše objednávka vám bude doručena místním kurýrem (PPL, GLS).

Vyplňte prosím svou adresu ve všech detailech, jinak nám zaslaný balíček bude vrácen.

Jak si mohu objednat?

Nakupování na Carpconcept.cz je velmi jednoduché. Postupujte podle následujících pokynů:

  1. Vyberte požadovanou kategorii (pruty, navijáky,) A požadovaný typ produktu (kaprařské pruty, navijáky s přední brzdou atd.).
  2. Prohlédněte si produkt, který vás zajímá, a klikněte na obrázky, abyste viděli každý detail.
  3. Po výběru správného produktu přidejte požadovaný produkt do košíku. Odtud můžete pokračovat v nakupování nebo přejít na proces dokončení objednávky (pokladna).
  4. Vyberte způsob doručení
  5. Vyberte způsob platby
  6. Potvrďte objednávku

Krátce po dokončení objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. Zkontrolujte také složku Spam.

Kdy se naskladňují produkty, které nejsou na skladě?

Pokud produkt není na skladě, v co nejkratším možném termínu doobjednáváme na prodejnu. Pokud produkt již nelze objednat, bude z webu odstraněn a z objednávky vyřazen a nebo po domluvě nahrazen jiným.

Obdržím stejný produkt jako ten na obrázcích?

Ano, s výjimkou některých výrobků, kde se u konečného produktu mohou vyskytnout malé rozdíly.

Jak se mohu ujistit, že jsem zadal objednávku?

Po zadání objednávky, pokud jste zadali e-mailovou adresu správně, obdržíte potvrzení. Pokud tento e-mail neobdržíte, kontaktujte oddělení zákaznických služeb na adrese info@carpconcept.cz

Mohu výrobky z košíku vyjmout?

Ano. Pokud jste objednávku nedokončili, můžete smazat jakýkoli produkt přidaný do košíku.

Mohu objednávku zrušit?

Ano. Objednávku můžete zrušit, pokud to její stav umožňuje (před odesláním). Chcete-li objednávku zrušit, kontaktujte nás na info@carpconcept.cz a nebo na tel.: 601371137

Co mám dělat, když jsem obdržel vadný produkt?

CarpConcept prodává pouze produkty v perfektním stavu. Ve výjimečných případech, kdy dojde k potížím s obdrženým produktem, nás prosím kontaktujte na info@carpconcept.cz

Co mám dělat, když jsem obdržel nesprávný produkt?

Pokud jste omylem obdrželi produkt, který jste si neobjednali, kontaktujte nás prosím na adrese info@carpconcept.cz a nebo na tel.: 601371137, abychom problém s Vámi vyřešili.

Jaké způsoby platby jsou k dispozici?

V tuto chvíli nabízíme následující způsoby platby: na dobírku platba v hotovosti přepravci, kartou u přepravce a nebo převodem.

Do kterých zemích zasíláme?

Zasíláme do České republiky, Slovenska, Rakouska, Polska, Německa.

Kam lze doručovat Vaše objednávky?

Objednávky jsou zasílány na vámi požadovanou adresu (doma nebo v práci).

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Objednávky jsou doručovány od 1 dne do 7 pracovních dnů. Doba zpracování objednávky je 1-5 dní.

Kdy lze vrátit a nebo vyměnit zboží?

Standartně do 14 dní, pokud ale není zboží použito a je v takovém stavu jakém jste je koupili můžete i po 3 měsících vyměnit a nebo vráti zboží. (Ale ne všechno 100% např. speciálních objednávek jako motory čluny a věci na zakázku.)

Potřebuiji poradit a pomoc?

Není nic snažšího než nám kdykoli v pracovní dobu zavolat na tel.: 601371137 a nebo napsat na e mail.: info@carpconcept.cz

Potřebuji záruční a pozáruční servis?

Na většinu prodávaných věcí zajišťujeme servis u dodavatelů, zlomené pruty umíme svařit, vyklepnuté očka opravit, vrchní očka vyměnit na počkání. Máme servis na zavážecí lodě a mnoho jiných služeb stačí si zavolat, nebo napsat a pokusíme se Vám pomoci.

Potřebuji sestavit kompletní vybavení?

Nebojte se nás kontaktovat a my Vám rádi pomůžeme sestavit Vaše vybavení dle přání a vašich finančních možnostech. Kompletní sestavy vám vytvoříme přímo na míru. Udice a navijáky na kaprařinu, feeder, plavanou, sumcařinu, přívlač. Komplentní kemping od bivaku, deštníku, lehátka, sedačky, spacáku až po jidelní sestavu. Komplteně sestavujeme oblečení jako Geoff Anderson, Fox, Prologic, DOC fishing, HOT Dpod Desing, Kumu a moho alších značek.

Potřebuji reklamovat zboží?

Není nic snažšího, stačí nám zavolat na tel.: 601371137 a nebo napsat na e mail.: reklamace@carpconcept.cz a napsat které zboží se jedná, jak se závada na výrobku stala a my vše s vámi vyřešíme. Možnost poslat i našeho kurýra vyzvednout reklamaci a opravu.Po Vás jenom potřebujeme číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popište závadu a uveďte kontakt na vás.

Ano, příslušenství může být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje. U echolotů vždy vezměte vše sebou, u sad hlásičů taktéž a atd.

K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.

Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní, telefonicky nebo přes kontaktní formulář. Zároveň je nutné, aby přebírající osoba měla u sebe originál příjmového dokladu o reklamaci.

Ano, při zadávání reklamace si můžete stanovit preferovanou možnost řešení reklamace. Její konkrétní vyřešení se však stanovuje dle zákona.

Ne, při reklamování produktu není nutné mít s sebou doklad. Postačí nám Váš e-mail, číslo objednávky nebo číslo faktury.

Gutman Martin Group s.r.o

99430266_2514842092074028_984080653664387072_n

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení